Filmy kobieca nagość, masturbacja

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje kobieca nagość, masturbacja. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Kieł

6,8
Trójka nastolatków pozostaje izolowane od mediów i innych ludzi przez swoich rodziców. Warunkiem opuszczenia rodzinnej posesji jest utrata kła.
Życiem Julia (Gael García Bernal) i Tenocha (Diego Luna), jak wszystkich siedemnastolatków, rządzą hormony, przyjaźń i pragnienie osiągnięcia dorosłości. Pewnego świątecznego popołudnia poznają piękną, 28-letnią Hiszpankę, Luisę (Maribel Verdú), którą kokietują z klasą i wdziękiem typowymi dla młodzieży w ich wieku. W żartach zapraszają ją w podróż na wyimaginowaną plażę, zwaną Boca del Cielo (Usta Niebios). Luisa grzecznie ich ignoruje, potem rozchodzą się każde w swoją stronę i wydaje się, że cała sprawa odchodzi w niepamięć. Jednakże Luisa dostaje bardzo złe wiadomości. W obliczu potrzeby zmian w swoim życiu, odnajduje chłopców i przyjmuje ich zaproszenie. Cała trójka wyrusza w podróż, która zmieni na zawsze ich życie, prowokując konflikt pomiędzy niewinnością, seksualnością a przyjaźnią.
Latem, na wakacjach Isabelle (Marine Vacth) obchodzi 17 urodziny w miejscu, które nie jest określone. Traci dziewictwo z młodym Niemcem. Wraca do Paryża, do liceum i smutnej codzienności. Celowo i potajemnie zajmuje się prostytucją. Dzieli klientów na mniej lub bardziej przyjemnych. Wśród nich wyróżnia Georgesa (Johan Leysen), który jest bardzo uprzejmy. Wokół niego nawet po jego śmierci będą się toczyć dalsze losy bohaterki.


Lighthouse

6,9
8,7
Robert Eggers, wizjonerski reżyser arcydzielnego horroru The Witch, powraca z hipnotyzującą, halucynującą opowieścią o dwóch latarnikach, pracujących na tajemniczej, odległej wyspie w Nowej Anglii, w latach dziewięćdziesiątych XIX wieku. Obaj latarnicy (Willem Dafoe i Robert Pattinson) mierzą się z samotnością i odosobnieniem podczas wielkiego sztormu, który wydaje się nie mieć końca. Są skazani na walkę z własną silną wolą, potrzebami oraz – przede wszystkim – z tajemniczą siłą, która nad nimi krąży, ale której istnienie może im się tylko wydawać… Film jest przerażającą, pełną tajemnic podróżą w nieznane.

Nieposłuszne

5,9
6,8
Esti jest młodą, przykładną żoną w małej, zamkniętej, żydowskiej społeczności, w której wszyscy się znają i wzajemnie obserwują. Seksualność jest tu poddana sztywnym rygorom, nie ma miejsca na odstępstwo od zasad, a pożądanie to temat tabu. W życiu Esti pojawia się Ronit, jej dawna kochanka i pierwsza miłość. Kiedy namiętność sprzed lat wybucha na nowo, żadna z nich nie zamierza podporządkować się regułom.
Bohaterka filmu niedawno straciła wzrok. Wraca do domu, do męża. Najgorsze są lęki i fantazje, które próbuje tłumić słuchając muzyki rockowej przez słuchawki.

Benedetta

6,4
7,2
Koniec XVII wieku to czas, gdy ludność w Europie dziesiątkowana była przez szalejącą epidemię. Zamożna rodzina młodej Benedetty Carlini, ujawniającej niespotykane talenty od najwcześniejszych lat, postanawia zawierzyć córkę Bogu. Trafia ona pod skrzydła siostry przeoryszy jednego z toskańskich klasztorów. Dziewczynka szybko wywołuje w nowym miejscu poruszenie, gdy podczas modlitwy w niewytłumaczalny sposób upada na nią figura Matki Boskiej. Po osiemnastu latach rola Benedetty (Virginie Efira) w klasztorze jest już zupełnie inna. Kobieta, regularnie nawiedzana przez mistyczne wizje, zaczyna być świadoma swojej siły i wpływu, jaki ma na otoczenie. Jednocześnie rywalizuje o władzę ze swoją przełożoną (Charlotte Rampling) i wdaje się w zakazany, płomienny romans. Obiektem westchnień bohaterki jest pochodząca z nizin społecznych Bartolomea (Daphné Patakia), która w klasztorze znalazła bezpieczną przystań. Rosnące wpływy Benedetty przysparzają jej również wrogów, i to na samych szczytach religijnej hierarchii.
Seks a kryzys kredytowy w interpretacji jednego z największych współczesnych filmowców. Film Stevena Soderbergha jest surowy, szybki i znakomicie oddaje istotę naszych czasów. Główną rolę gra gwiazda filmów porno, Sasha Grey, której, dotychczas zasobni, klienci stanęli oko w oko z niepewną przyszłością. Mistrz reżyserii pozwala widzom wejść w życie kobiety, która oferuje klientom prawdziwą „randkę z ich własną dziewczyną” na najwyższym poziomie, a nie tylko zwykły płatny numerek. Film staje się nie tylko studium jej związków, lecz także różnorodnych transakcji - komercyjnych, seksualnych, emocjonalnych i innych – realizowanych w codziennym życiu. Film zrealizowano za pomocą najnowszej technologii cyfrowej, która umożliwiła szybką realizację zdjęć przy niewielkim zespole.
Reżyserka Charlène Favier zapuszcza żurawia do fabryki produkującej mistrzów sportu, tutaj jest nim narciarstwo alpejskie. Jednym z „produktów” jest 16-letnia Lyz (Noée Abita) – ambitna, pracowita i zdolna, ale także bardzo zdesperowana. Po rozwodzie rodziców straciła kontakt z ojcem, a jej matka bardziej jest skupiona na sobie i swojej nowej pracy niż na otoczeniu uwagą i opieką córki. Lyz przywiązuje się do ostrego, momentami niemal przemocowego trenera, który zapomina, że ma do czynienia z nastolatką, a nie dorosłą kobietą…

Oldboy

7,7
W 1998 Oh Dae-soo został porwany sprzed własnego domu. Porywacze umieścili go w swego rodzaju więzieniu, dawali mu jeść, miał telewizję i wodę. Właśnie z telewizji dowiaduje się, że jego żona została zamordowana, a głównym podejrzanym jest on sam. Po 15 latach zostaje uwolniony i postanawia dowiedzieć się, kto stoi za całą tą sprawą.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…